LoHabourn.blogg.se

En stund i parken.

Publicerad 2017-05-27 21:22:17 i Allmänt,

Idag var det +26 °C här och jag är sjuk :( Men igår fick jag antibiotika så jag hoppas det går över snart! Jag kan inte ligga ner för då hostar för mycket och jag har svårt att röra mig då det känns som att jag knäckt revbenen, men det är ju så sjukt tråkigt att bara vara hemma. Har varit hemma så många dagar nu och i det här vädret så vill man ju bara ut. Så jag tog en filt, lite fruktsallad och massa tidningar och gick och satte mig i en lekpark två hus bort. Det var precis lagom. Det var så skönt i solen och mysigt att bara få ta det lugnt i värmen och göra ingenting. Det är ju konstigt att det känns så tråkigt att göra sånt hemma, men underbart att göra det utomhus, haha. Det är väl mörktret och de långa vintrarna i Sverige som gör att allt känns bra bara det är soligt..
 
Jag är noga med att smörja mig med solskyddsfaktor eftersom jag är väldigt ljus i hyn och bränner mig extremt lätt så jag tänkte dela med mig av ett tips till er som är på jakt efter en ny solkräm. Det är ett märke som heter AVIVIR. De har lite olika spf (min är på 30) och dem är ekologiska. De är även tillverkade i Danmark så det är inga långa transportsträckor. Good for you AND nature! Finns att köpa på apotea.
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lo Habourn

Pyssel och DIY galen 29-åring, boende i Stockholm. Pluggar sömnad och design. Nykter på heltid men njuter av mina andra ovanor som snus, kaffe och socker. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela