LoHabourn.blogg.se

Välkomna!

Publicerad 2015-07-23 02:11:26 i Allmänt,

Hej och välkomna!
 

Lova heter jag, 25 år och bor i Aspudden, Stockholm. Jag jobbar på en förskola, har lite planer på att studera till make up artist i framtiden, men inget bestämt än. Är nykter på heltid, men snusar som en sjöman. Har en helt galen obsession för pyssel. Främst inredningsgrejer men allt som håller mina händer upptagna medan jag kollar på någon TV-serie funkar. Gillar inte kemikalier så värst så håller på en hel del med egengjorda krämer, shampoon osv. Har precis flyttat in i en tvåa med min kille och tänkte väl dokumentera processen här. En liten (stor) presentationsbild medföljer. Eftersom den här sommaren inte har bjudit på så sommriga dagar kommer en bild från fjolårets glassiga dagar på Siljan.  
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Frida - Vita villan

Publicerad 2015-07-29 20:08:32

Hej! Kul att hitta hit! Följt dig ett tag på instagram :) Mycket fint pyssel och bra tips du kommer med. Deon ska jag testa så fort jag köpt olja, och gjort slut på det deosticks jag använder idag.
Roligt att se att du bor i Aspudden, jag är själv från Älvsjö, men flyttade ut i skärgården för flera år sen.
Ha en fin kväll!

Svar: Tack! Ja, jag är lite efter, har precis upptäckt det här med bloggar, men det känns kul, lite mer space än insta :) Vad fin blogg du har! Vad lyxigt, skärgården känns som en drömplats att bo bo :) Kram
Thingsbylova

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lo Habourn

Pyssel och DIY galen 29-åring, boende i Stockholm. Pluggar sömnad och design. Nykter på heltid men njuter av mina andra ovanor som snus, kaffe och socker. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela