LoHabourn.blogg.se

Nya lägenheten i bilder

Publicerad 2015-07-24 13:11:17 i Allmänt, inredning,

Här kommer lite bilder på hur lägenheten som vi flyttade in i för två veckor ser ut. Innan allt flyttkaos :)
 
Hallen:
 
 
 
Badrummet:
 
 
Köket:
 
Vardagsrummet:
 
Sovrummet:
 
Och sist men inte minst BALKONGEN:
 
Jag är så lycklig att vi har fått balkong. Har saknat möjligheten att sitta ute och äta frukost eller bara få sola (om vädret tillåter) ifred. Och plantering. Min mamma har alltid hållit på att planera och odla när jag växte upp men jag var alltid ointresserad, kanske främst för att jag såg mina fingrar som svarta. Men det senaste året är det ett intresse som verkligen vuxit fram men det har ju varit ganska begränsat när man bara kan göra saker inomhus. Så när vi fick tillträde till lägenheten, ställde gubben upp på att åka till Rusta för att köpa ett par balkonglådor och hittade ett superfint cafeset som passade passade perfekt att ha på vår nya balkong, så balkongen blev det vi inredde först :) Kommer ju såklart uppdateras en del, men det är en härlig början!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lo Habourn

Pyssel och DIY galen 29-åring, boende i Stockholm. Pluggar sömnad och design. Nykter på heltid men njuter av mina andra ovanor som snus, kaffe och socker. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela