LoHabourn.blogg.se

Detaljer

Publicerad 2015-08-25 09:00:00 i Allmänt, DIY, Lägenheten, inredning,

Det börjar äntliga arta sig lite här hemma.
Kaffehörnan i köket. Kaffebryggaren bytte jag till mig mot en gammal CD-spelare på en bytessida på facebook. Jag kan verkligen rekommendera det. Grymt sätt att bli av med saker man inte behöver och få något annat man vill ha istället. Bra för dig, den du byter med och moder jord! It's a win/win/win!
 
Kaffe och te burkarna har jag fått av mamma.
Glasburkar från Ikea. Har klippt ut lappar av presentpapper och klistrat på med vanligt papperslim. Tycker det gör sig fint som en del av inredningen i köket, och så är det mer lättillgängligt när man ska baka :)
Vardagsrumsbordet.
Den nya läshörnan. Är så sjukt nöjd! Fåtöljen köpte vi tillsammans på blocket. Lampan är Gunnars från hans förra lägenhet. Det är faktiskt den som vi utgått från med vår inredningsstil. Lite old style, retro och industrikänsla. Sockerlådan fick vi av Gunnars mamma och fotpallen köpte vi på Erikshjälpen. Jag tänkte klä om 
den men börjar tycka att den är ganska fin som den är, så vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lo Habourn

Pyssel och DIY galen 29-åring, boende i Stockholm. Pluggar sömnad och design. Nykter på heltid men njuter av mina andra ovanor som snus, kaffe och socker. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela