LoHabourn.blogg.se

Presenter

Publicerad 2015-08-24 17:00:00 i Allmänt,

Fick superfina presenter av mina kompisar på inflyttningsfikat häromveckan.
Jag älskar att mina vänner känner mig såväl. De vet precis vad jag vill ha. Blommor, växter och framförallt aloevera planta har länge stått på önskelistan:) Hemmagjorda chokladbollar och rabarberlemonad är ju aldrig fel och framförallt inte i så söta förpackningar. Sugrör i papper är en favorit just nu. Och korgen, sååå gullig, jag älskar verkligen sånt här!
De tre söta skålarna fick jag av en kompis från Turkiet, exotiskt :) Sockerberoende som jag är så blev jag självklart väldigt glad för choklad och jag tycker krukan som blomman kom i är to die for! Och sist men inte minst så fick jag en texmex kokbok. Anledningen till detta, som min kompis förklarade, är att jag klagat lite på att jag och Gunnar bara äter falukorv, köttbullar eller chorizo, så nu ska vi få vidga våra vyer, haha. Återkommer med resultat :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lo Habourn

Pyssel och DIY galen 29-åring, boende i Stockholm. Pluggar sömnad och design. Nykter på heltid men njuter av mina andra ovanor som snus, kaffe och socker. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela