LoHabourn.blogg.se

Äntligen hemma!

Publicerad 2015-08-01 20:15:25 i Baka, DIY, Lägenheten, inredning,

Idag kom Gunnar hem efter en veckas träningsläger. Har saknat honom så mycket! Imorgon har vi varit tilsammans i ett år, men jag ska åka iväg på bröllop i Enköping så vi kommer inte kunna fira då , så jag gjorde en pannkakstårta som överraskning tills han kom hem.
Till tårtan serverades hemgjord rabarbersaft som jag fått av ett av barnen på min avdelning som sommarpresent. Så uppskattat. Jag älskar verkligen hemgjorda saker och saften var supergod!
Blåbär och vaniljsylten är också en hemgjord present från ett annat barn från min avdelning. Vilket jobb man har!
Gunnar hade med sig rosor till mig. Jag blev såå himla glad. Älskar verkligen färska blommor. (Och honom förstås!)
Tyvärr råkade jag ha av en av knopparna. Först hade vi den som dekoration i tårtan men nu har jag lagt den i ett shotglas på nattduksbordet, så jag kan njuta till fullo av de fina blommorna :)
 
 

Kommentarer

Postat av: Bintu Malm Fraser

Publicerad 2015-08-01 20:36:34

Men så gullig du är! Han måste blivit glad när han kom hem 😊

Svar: Tack! Ja, det blev han nog :) Och jag med!
Thingsbylova

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lo Habourn

Pyssel och DIY galen 29-åring, boende i Stockholm. Pluggar sömnad och design. Nykter på heltid men njuter av mina andra ovanor som snus, kaffe och socker. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela