LoHabourn.blogg.se

Det blir bättre!

Publicerad 2017-05-29 01:33:48 i Allmänt,

Idag mår jag faktiskt lite bättre ( YEEEAY!) så det verkar som att antibiotikan hjälper! Så sjukt tacksam över det! Men dagen blev ändå väldigt lugn, sov inte så mycket inatt så vi myste länge i sängen och gick inte upp föränn vid 14.00. Cillan ville också vara med och mysa och det gjorde mig så glad för hon har varit lite nere sista tiden. Ja, jag vet, det är sjukt störigt när folk pratar om sina husdjur men seriöst, hur söt är hon inte?
Sen fick Gunnar låna bilen av sin mamma så vi åkte till Mall of Scandinavia. Jag hade sett en klänning på HM:s hemsida som jag ville prova men de hade inte den. Dock hittade jag en superfin vit t-shirt och en basic svart klänning som jag slog till på. Och en väska som jag tänkte ha på bröllopet så det blev ju bra ändå. Sen blev det middag på donken och hemmamys igen. Så, ja, inte en jätteproduktiv dag men tror det är bra att inte ta i för mycket även om jag börjar bli bättre. En sak som får mig att känna mig friskare är att sminka mig och sätta på mig lite finare kläder (= inte sweatpants och tisha). Känner ni också så? Vet inte varför det är så men det kanske är lite av "fake it til you make it".
 
Nu ska jag försöka sova så jag orkar jobba imorgon. Längtar efter att få hänga med kidsen igen, dem gör mig så glad!
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lo Habourn

Pyssel och DIY galen 29-åring, boende i Stockholm. Pluggar sömnad och design. Nykter på heltid men njuter av mina andra ovanor som snus, kaffe och socker. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela